vendredi 19 décembre 2008

A cunfraterna San Carlu nantu à l'onde d'R.C.F.M.

Incù u più grande piacè ci simu trovi in u scagnu d'R.C.F.M. per parlà di e cunfraterne ma sopratuttu per parlà di a nostra cumpagnia ind'è l'emissione PARENTI E SFARENTI di Christophe ZAGAGLIA.
Eramu incù Pasquale Cervoni "u Priore - OBBEDIENZA", Tony Gualtieri "Cunfratellu, anzianu Guvernatore", Petru Pancrazi "Memoria di a cunfraterna", è Petru Ghjuvanni DIDIER "Guvernatore - Guardianu d'u spiritu di a cumpagnia" per spiegà a nostra vuluntà di fà cresce u spiritu cunfratellu mà dinù per spiegà u nostru caminu per diventà un fratellu.
I temi sò stati quelli di i giovani incù a cunfraterna di San Roccu, a storia di a nostra cumpagnia, u scopu di circà soldi per quelli ch'anu bisognu, etc ...
Emu datu, pensu, un idea generale di ciò chì pò esse una cunfraterna d'oghje incù verità.
Oghje omu hè cunfratellu per travaglià per l'altri mà dinù per scopresi, per vive è esse megliu in un mondu troppu grande per noi ... Femu u pocu ch'è no pudemu per dà l'esempiu è per pruvà à "esse" invece di "parè".

A nostra discursata ci hà datu l'occasione di parlà incù altri cunfratelli cum'è per esempiu M. Nesa di a Cunfraterna Sant'Antone Abbate d'Aiacciu chì ci hà chjamatu per dì ci chì st'emissione PARENTI E SFARENTI era interessantìssima. Ci face piacè chì e nostre parolle possinu ribumbà fin'à in Aiacciu ind'è i cori di i nostri Corsi.
Ci pudete chjamà : 06 85 65 51 74, per discorre è ci pudete truvà u marti è u venneri sera à partesi di ott'ore di sera in chjesa San Carlu in Bastia.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire